Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

The fear that kills me

Av quintiny - 9 maj 2012 21:39

Jag hoppas att med denna text så kommer jag minska din rädsla lite..Jag vet inte,men jag hoppas.


Jag tror inte jag tvekar på mina känslor egentligen,för jag älskar dig,jag tror jag tvekar på om dom kommer hålla.Jag är så van vid att i nästan alla mina tidigare förhållanden så tog det slut för att mina känslor tog slut.Men mitt förhållande med dig är inte som dom förhållandena,så jag har inget att vara rädd för egentligen. Jag har bara haft ett annat förhållande som liknade vårat känslomässigt. Och dom känslorna varade flera år efter han lämnat mig.Och då borde mina känslor för dig,som är jävligt starka,egentligen vara jävligt länge,förmodligen för alltid.


Jag tror även jag är rädd därför att vårat förhållande är det längsta förhållande jag trivts i. Och jag är lite rädd,för jag vet inte hur långt det kommer bli,och ärligt talat så är jag väldigt rädd för att bli sårad. Jag är på min vakt,jag letar ibland efter tecken som visar att du kommer lämna mig.


Jag vill inte att du ska vara rädd för att jag ska lämna dig,för jag tänker inte det. Du gör mig lycklig.Jag är så otroligt lycklig med dig. Jag älskar att vara i din famn. Jag älskar allt med dig. Jag älskar att tänka tillbaka på alla saker vi gjort tillsammans,och allt roligt vi ska göra.


Jag önskar att jag kunde sluta ha dessa känslor av tvekan,men sist så med din hjälp försvann dom,jag tvivlar inte alls på oss,och jag tror att med din kärlek kommer dom försvinna igen.Vi har något starkt,vi behöver bara ta reda på det. Vi måste bli bättre på kommunikation. Jag tror på oss,snälla,lämna inte min sida.


Du är den bästa människa jag någonsin träffat.Så tålmodig med mig.Så stark,omtänksam, ödmjuk,underbar, snäll ,vacker,söt,sexig,fantastisk och min själsfrände.


Jag vill inte att du släpper taget,aldrig någonsin, jag känner mig säker i vårat förhållande och tror att vi kan bli mer än flickvän och pojkvän. Vi behöver bara arbeta lite på detaljer.Tex kommunikation. 


Jag vet att lite av detta doesn't make sense eftersom jag sa att jag tvivlar,men just nu känner jag mig jävligt säker på vad jag vill,och det gör jag 99% av tiden. Men ibland blir det 1% som viskar i mitt öra att vårat förhållande kommer misslyckas för jag kan inte behålla känslor. 


Jag älskar dig,då,nu och för alltid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av quintiny - 1 augusti 2012 12:18

Jag älskar dig så jävla mycket. Jag har alltid sett dig som min räddande ängel. Men efter dessa två dagar så verkar det som du kommer lämna mig när som helst. Jag vet att du inte kommer det. Du har sagt det flera gånger. Men känslan finns där. Du har...

Av quintiny - 1 juni 2012 11:32

Du kväver mig. Jag kan inte andas. Jag kämpar med gråten i halsen. Du mördar alltid min livslust. Du får mig vilja dö. Lämna världen direkt. Varför måste du vara så jävla brutal? Jag kommer aldrig kunna bli stark,för du finns alltid där och kväver mi...

Av quintiny - 28 maj 2012 08:19

Du sa förut att du gillade hennes stil. Den var häftig och du skulle inte ha något emot om jag började klä mig så. Men så fort jag bär något som du anser inte är "min stil" så påpekar du det. Jag är inte arg eller ledsen,jag bara insåg dubbelmoralen....

Av quintiny - 24 maj 2012 14:16

Sakta så tror jag att jag förstör vårat förhållande. Det tär på mig. Det sårar mig varje gång jag tänker på det. Kommer du få nog? Kommer du inse att du inte orkar med mig längre?   Jag försöker vara den perfekta flickvännen.Jag försöker göra dig...

Av quintiny - 7 maj 2012 19:00

Vad skulle jag göra utan dig?   Har du någonsin kollat på någon och insett att den personen måste du lyckas få? Jag minns hur ledsen jag blev när min älskling sa att han inte var inte intresserad av ett förhållande just då,men gärna fanns för mig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards